här igen!

Hej på er kära bloggläsare. 
Klent med uppdatering har det varit här ett tag nu igen. Så de ska vi allt ordna nu.
Under tiden jag inte har bloggat så har det hänt mycket. 
Jag har bl.a fått sommarlov som satt precis jätteskönt nu. 
Jag har varit i Cypern i en vecka med min lillebror och fina mamma. 
Jag har varit med kompisar och bara njutit den tid av sommarlovet det har varit. 
Sen har jag också fått en hel del frågor om jag kan lägga upp bilder på den veckan jag var i 
det underbara och härliga Cyper. 
Jag tänker inte ladda upp alla bilder i ett och samma inlägg för det tar en evighet att göra, utan jag tänker ta några bilder i ett inlägg, som tex ett inlägg där det bara är bilder på vårt hotell osv. Och ett inlägg på någon utflykt vi har gjort osv. Sounds good? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback