Utmaning

1. Hur länge fixar du dig på morgonen? Smink, hår mm.
2. Vad har du för telefon?
3. Sommar eller vinter?
4. System eller digitalkamera?
5. Gillar att bli fotograferad eller står bakom kameran?
6. Hund eller katt?
7. Hur många syskon har du?
8. favorit musik?
9. favoritartist?
10. Hur ofta skrattar du på en dag?
11. sverige eller utomlands?


1. Jag fixar mig ungefär i 30-60 min på morgonen.
2. Jag har en iPhone.
3. Sommar!
4. Systemkamera.
5. Både och!
6. Hund.
7. Jag har 7st syskon.
8. All möjlig musik, bl.a whistle - flo rida.
9. Alla möjliga.
10. Varje dag, varje timme, varje minut. Jag skrattar ofta.
11. Både och!

Blev utmanad av Sandra Jonsson med hennes blogg: www.sandrajonsson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback