Anja ikväll :)

Gókväll :P

Idag har jag bara slappat när jag kom hem skolan.. Eller ja
jag har varit med Anja & är fortfarande de :)
Och jag kanske ska sova här hos Anja, får se
hur det blir.. Jag har också slarvat bort min skåpnyckel :P
Eller jag vet inte vart den är xD
Bra att göra det säger jag bara !! ;)
Andra veckan i skolan... Och jag ska ha skåpnyckeln
hela året xD Jajja... sånt som händer säger jag bara :P
Men nu ska jag gå & vara lite social med Anja :)
Skriver mer ikväll om jag ska sova här hos Anja eller inte .

Kram på er :)
//Johanna


Kommentarer
Johanna [foto]

sv: Okej :) Fast ikväll har jag fotbollsmatch, men imorrn kanske jag kan göra den ? :D

2010-09-01 @ 16:44:32 | http://johannafyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback