Min dag ♥

Hej... Bloggen :)
Jag har somsagt inte hunnit
skriva på ett tag nu när skolan har börjat!
Och man har kommit in i " rutinerna " igen och då
kommer jag inte kunna ha så mycket tid till att blogga :)
Men jag ska försöööka blogga...
Ungefär 1 inlägg varje dag...
Men det kanske blir mer, för jag ska få en ny design här på bloggen :D
och då kommer det vara MYCKET roligare att blogga om man har en
ny design & ny text-stil m.m

Jaja. Idag har jag iaf varit med Hulda :) Och jag sov hos hon tills idag..
vi kollade på voddler. m.m För er som inte vet vad voddler är
för något så är det typ som spotify fast med filmer :D
Sen så på morgonen åkte vi på fotbolls-match..
& vi mötte offerdal / nälden..
& vi vann med 10-5 eller 11-5
jag kommer inte ihåg... Men jag vet iaf att vi vann !!!
Sen efter matchen åkte jag med hem till Hulda igen !
& då gjorde vi typ inget mer än att sitta och glo på tv..
& klockan 18:00 skulle Hulda & hennes familj iväg på middag.
Dom skulle äta surströmming :S
bläääää, & uuusch säger jag bara :P
Och nu sitter jag då här med datan i knät..
ska nog snart ta & fixa iordnig lite inför skolan imorn :P
Det vart ju ett ganska långt inlägg idag :)
Hejjdååå ♥

// Johannaekstrand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback