Dag-28

mina syskon, oojjjj, ojjj, ojjjj :)
jag har 7 syskon, så jag tar bara och berättar lite kort :D

- den äldsta är Marina och hon är 23 år, (tror jag) hon bor i Ö-vik med sin " kille " Håkan
& deras barn Enya :)

- den näst äldsta är Simon och han är 21 år, (tror jag) han bor numera i Göteborg :)

- sedan kommer Alex, och han är 17-18 år, han bor hemma.

- sedan kommer Tony, och han är 15 år, han bor också hemma...

- sedan kommer jag ( johanna ) & jag är 13, snart 14 år... jag bor också hemma ;)

- sedan kommer Calle, och han är 8 år :)

- efter Calle är det Hannes, och han är 6 år :)

- sist men minst är det Stellan, och han är 4 år.. snart 5 :)

det där är mina syskon..... inklusive mig! :)



//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback