Thursday,

Hejsan svejsan ;)

Idag är det ju Torsdag, som rubriken lyder ;)
& idag var det en ganska lång och dryg dag i skolan,
Men den är över NU :)
Idag ska iaf vi äta pannkaka här hemma ;)
& det ska bli riiktigt goott ;D Och just nu sitter mina småbrorsor och kollar på "Shrek i 3D"
Så dom sitter här bredvid mig med 3D glasögon, ville bara berätta de! xD Jaja efter maten tror ska jag plugga lite Svenska,läxförhör imorn :(
Det är inte kul, men snart är det ju över :D :D :D
Nästa vecka tror jag inte att vi har några läxor typ :)
Skönt det, och veckan efter det är det ju temavecka, & sedan är det jullov tror jag xD
Men nu ska jag sätta mig & plugga lite tror jag, om inte spela lite data istället xD
innan pannkakorna är klara,!

Ointressant inlägg jag vet men ni får nöja er med detta sålänge,
mer uppdatering senare, & kanske lite mer intressanta saker som har hänt nästa inlägg ;)


Åhh, älskar bilden (Y) :)
// Johannaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback