finns på shopping-listan!

hejsan :D

Idag är det ju första advent :)
Shiiit, vad tiden går snabbt eller hur ?
Och snart är det ju inte alls långt kvar till julafton &
det är inte heller långt kvar tills jag ska ta bort mitt gips på benet :D
Det ska tas bort den 8 December, så det är inte sååå jättelångt kvar tills dess :D
Iaf, idag har jag bara suttit vid datan & kollat på tv... Jag har också varit på julskyltningen på byn,
det var jätte kallt men mysigt! Kikat runt lite på kläder på internet har jag också hunni.. Och hittade mycket snyggt,
men ett måste att köpa när jag ska in till stan nästa gång, 
är denna snyggingen ----->




Nääh, nu ska jag hoppa in i duschen & bädda rent i min säng :)
See yaa later, !

// Johannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback