Hiss & Diss

Hejsan, vet att jag har haft väldigt låg uppdatering den senaste veckan,
men jag har inte ritigt haft " blogg lust " :P

Men nu tänkte jag iaf slänga ^^ in en hiss & diss.





♥- Hanna Wickman, en otroligt fin bästis!
Och jag älskar dig, du finns alltid där för mig. Och du
ställer alltid upp för mig, ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN! ♥

♥- När det är något bra / kul på tvn, som man kan kolla på en Lördag kväll tex..

♥- Fredagar, är den bästa dan på hela veckan tycker jag!
För då är det helg... :D






•- Folk som bara tänker på sig själv hela tiden.....

•- När det inte finns nått kul att kolla på tvn, :P

•- Reklam på spotify ;)

( kom inte på några bättre dissar^^ )



// Johannaekstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback