Rubrik... ?

hejsan hoppsan :D ♥

nu sitter jag här i soffan & kollar på när små-brorsorna spelar : banjo, blablablaaaa xD
och imorn blir det återbesök på sjukhuset IGEN :/
-inte kul... Men iaf snart ska jag hoppa ( gå väldigt sakta x) in i duschen.
Och efter det ska jag kolla lite på tvn eller sitta vid datan :)
Jaaa justé jag har också ganska nyss kommit hem från Anja, jag var med hon i ungefär 2-3
timmar, för hon skulle till sin mamma i hoverberg. Jag fick skjuts av pappa till Anja, och dit är det
bara 100 meter ungefär x) Men jag fick skjuts för att det är inte så lätt att gå dit när man är halft handikappad x)
hhmmmm, vad ska jag skriva mer om nu då ? :P

- Jag kan ju göra en " DAGENS " eftersom att jag inte har nått annat att skriva om,



Dagens humör : väldigt glad idag, vet inte varför x)

Dagens bästa :  varit med Anja, :)

Dagens sämsta : brytit handleden & fotleden, ( det kommer vara det sämsta i en månad till x)

Dagens mat : kyckling, wok-grönsaker & nudlar :)

Dagens måste / Kvällen måste x) : duscha, sova x)

Dagens klädsel : mjukisbyxor, t-shirt, munktröja & underkläder





Bild tagen av : Johanna Ekstrand ♥
Redigering : Johanna Ekstrand ♥




// Johannaaa :D

Kommentarer
Anja

Tjusig bild ;) <3333

2010-11-11 @ 22:08:32 | http://anjizz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback