Hej :P

Hejsan hoppsan :D
Nu sitter jag här i soffan med Anja :D & vi kollar
på TV.. Och käkar godis och chips..(vi är här hemma hos mig)
Och idag har jag faktiskt inte gjort någonting.. Har faktiskt varit hemma
från skolan idag för att jag hade feber igår & hade ont i halsen idag :P
Men nu har jag varken ont i halsen eller feber xd
BRA VAA ? ;D Men nu ska jag blogga på min & Anjas blogg och sedan ska
jag vara lite "social" med Anja :D

Kram på er, och ha en riktigt mysig Fredags-kväll :D ♥

// Johannaekstrand



Hittade en bild på datan :P
( som inte jag har tagit...Exempel-bild var det faktiskt xD )

Kommentarer
Johanna - Foto

sv: Okej, ska jag ta lite bilder från din blogg till headern ? Eller ska jag ta lite bilder som jag har fotat själv ? :D

2010-09-19 @ 16:37:47 | http://johannafyra.blogg.se/
Johanna - Foto

sv: Ok, men då kan det ju ta lite tid inna header blir klar ;)

2010-09-19 @ 17:42:33 | http://johannafyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback