Rubrik ? :)

Hejsan bloggen, har inte bloggat på heeeeeela helgen
förutom nu då xD
Men jag har faktiskt varit borta hela helgen....
Och spelat NORRLANDSMÄSTERSKAP i innebandy :P
fast det gick inte såååå bra för mitt / vårt lag :( 
Vi förlorande alla matcherna... Lite trist men aaja. Vi tar väl igen det senare då 
när vi möter dom i serien... Fast vissa möter vi inte i serien :( 
Har iaf varit en rolig helg.. Först på Fredag åkte vi in mot stan för att spela en match klockan 19.00
Sedan sov jag & Victoria i hennes mammas lägenhet. Sen på Lördag hade vi först en match klockan 13.00
& sedan en match klockan 18.30 Och i emellan dom matcherna gick jag & Victoria och kollade på " Toy story 3 "
i 3D ;) Det var riktigt coolt i 3D :) & så var det avslappnande och härligt att bara ta det lugn..
Sedan på Söndag skulle vi upp 5.50 för att göra i ordning oss.. ( vi skulle spela en match klockan 8.00 men samlas 7.00 ) Så då skulle vi upp så tidigt för att fixa allt vi skulle ha med & äta frukost och lite sånnt ;)
Nu har jag iaf skrivit ett lite längre inlägg om min helg :) & just dé snart ska jag mamma, pappa & små-brorsorna
åka och kolla på bio :) Vi ska kolla på " shrek 3 "
Men ska gå & fixa mig nu.
hejdåå.
// Johannapannaekstrand♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback