tjeenare :)

Hejj, bloggen :)
Har varit ute med Anja & tagit lite kort som jag kommer lägga ut här på bloggen :)
Vi har tagit ganska mycket kort :P Finaa också... Igår natt hade jag jäääääätte ont i magen & mådde
illa... ( intresse-klubben antecknar ) xD Och jag har haft lite ont i magen idag med. Har typ haft magsjuka :( Så tror inte jag ska gå på skolan imorn... Eller kanske.. Beror hur jag känner mig inatt / imorn. Om jag går på skolan ska jag iallafall inte vara med på friidrottsdagen. För jag har blivit jätte-förkyld. :( Så det kommer bli jobbigt om jag ska vara med.. Får se ;P Men guuud vad intressant jag skriver om xD Så idag har iaf jag inte gjort inte nått mer än att vara med Anja & knäppt kort xD
Här kommer några få av alla dom bilderna vi knäppte :D










Jaa ? Vad tycker ni ? :)
Det kommer fler bilder någon annan dag :P
Syns imööraa.
//Johannapannaekstrand

Kommentarer
Elin wickman

fina bilder :)

krya på dej johanna <3 <3

2010-09-19 @ 21:17:09 | http://wickmanelin.blogg.se/
Hanna wickman

jättefina bilder :)

hoppas du kommer imorn, krya på dig! <3 <3 <3 <3 <3

2010-09-19 @ 21:28:48 | http://hannawickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback