Godmorgon,

godmorgon alla!
klev upp klockan 5.30 imorse, för att mamma & pappa inte är hemma.
Pappa är i GBG och mamma jobbade natten.
-Jo nu undrar säkert ni varför jag klev upp så tidigt.
Det ska jag berätta för er.
Det är så att jag har tre stycken småbröder och den ena av dom skulle mamma komma
och hämta klockan 6 - kvart över 6. Därför var jag tvungen att väcka snorungen & sedan se till
så att han klädde på sig sina kläder mm.
Mamma kom sedan och hämtade han för att sedan lämna han på dagis.
Efter det var jag ju tvungen att väcka dom andra två.
Vi har nyss ätit lite frukost. Och dom sitter nu och kollar på tv.
Och tänka sig jag är HELT klart!
typ första gången jag är helt klar vid den här tiden, och inte nog med det.
ungefär första gången jag sitter vid datan på morgonen...
( innan har jag inte hunnit att slå mig ner vid datan, och slänga in ett blogginlägg. )
Men nu kära vänner, ska jag kolla fejjsboook, och sedan läsa lite bloggar innan vi drar till skolan.


//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback