time for bed.

hejsan hoppsan, nyss duschat & gjort mig ren och fräsch efter spring-turen sprang
2 varv runt byn på 20 min.. Vilket är sisådär därför att jag vet att jag kan
springa på kortare tid.. Lite mer träning så fixar jag detta. :)
Torsdag (imorgon)
: Ska jag inte göra något speciellt plugga lite på Europas huvudstäder ska jag
kanske göra så slipper man sitta med dom kvällen innan skolan börjar, & så kanske jag ska upp till
stan med pappa för att hämta ut mitt tyg. Som jag ska sy ett par dans-shows byxor av.
Fredag : Bliré nog så att vi åker upp till stan om vi inte gör det imorn. Och annars händer det nog inte
så mycket mer, än att jag ska njuta dom sista dagarna vi har kvar av lovet..
Känns knappt att vi har lov tycker jag ;)
Lördag : Ska jag försöka dra mig in till storstaden för att köpa mig ett par dansskor jag kan ha på showen, och ett par ljusa sommar shorts. Som jag också ska ha på showen om jag inte ska beställa det!
Söndag : Är det fotbollsträning och så ska jag slappa & ta det coolt den sista dagen på lovet.

Men nu ska jag gå och bre mig en macka och fixa ordning ett glas oboy, så att jag
får i mig min kvällsfika.

kyssen.



//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback