today!

godagens!
Idag har jag varit i stan halva dan typ.
Vi var & hämtade mitt tyg och så handlade vi lite
och sådant. När jag kom hem satt jag mig ner för att sy byxorna,
då symaskinen var sönder.. Så då trodde jag att världen hade gått
under men sedan kom jag på att grannen hade ju säkert en symaskin att låna ut.
Självklart hade hon det & jag fick såklart låna den, medans hon hjälpte mig!
Så nu har jag sytt klart dom byxorna :D
-sköönt, säger jag bara!
Imorgon ska jag in till stan igen för att köpa shortsen,
vi hann aldrig det idag. För att mamma skulle hem och jobba!
Juste, åt på max gjorde vi också!
Men nu har jag faktiskt inte nått mer att tilläga,
mer än att jag ska käka nu. Plugga lite & sedan ut på en springtur! :D

kyssen.

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback