BOUVELARD OF BROKEN DREAMS

Hej, just nu sitter jag hemma hos Hulda.. Och Hulda sitter bredvid mig!
Vi sitter och pratar med Martin i mobilen (en kompis).
Och snart ska jag gå och dricka nått, är as törstig!
Idag när jag kom hem från Anja så duschade jag och gjorde mig iordning
& sedan var jag precis påväg att gå ut för att fota till "theme 42".
Men då ringde Hulda och frågade om jag ville åka med till bio, tänkte att det kunde vara
kul så jag hängde med... (dom kom och hämtade mig)
När vi kom fram till Hulda satt vi lite vid datan, och sedan åt vi räääkor!
Efter det var det dags att gå upp till bion, bion som var hette Stig Helmers story.
Den var väl sisådär, ABSOLUT inte den bästa filmen jag har sett.
Och nu sitter vi här med varsin data i knäet!
-haha, puss på er!
- åhå, saknar mitt bruna "långa" hår! :'(
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback