I'm back!

Hej däär! Nu har jag bestämt mig för att sluta blogga på den bloggen
jag och två kompisar hade tillsammans, jag tyckte det blev jobbigt efter en stund
och därför tänkte jag att det kanske är roligare att blogga själv på sin egna blogg.
Det är alltså orsaken till att jag är "tillbaka".
På denna bloggen kommer jag lägga in massvis av bilder jag själv har fotat, jag kommer
skriva då jag hinner & har tid.
+ att jag och en kompis håller på med en sak som heter "varannan veckas tema"
det man gör då är att vi drar en lapp ur en låda, och i den lådan ligger det massor med
kategorier. Den kategorin det blir, ska vi fota. :)
Hoppas det låter kul, och att ni gillar bilderna jag lägger upp!

Förresten Gott nytt år på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback