Welcome to reality.

hej på er! Inatt när jag skulle krypa till kojs så var det storm ute,
stormen hette Dagmar och det var det fulaste men ändå det roligaste namnet jag nånsin
har hört! Dagmar stökade och drog på rejält, fällde några träd gjorde han också...
Och sedan imorse när jag vaknade hade Dagmar lugnat ner sig, haha.
Men nog pratat om stormen så idag har jag varit med Anja, är fortfarande med
henne och vi sitter med varsin dator och lyssnar på musik. Senare ikväll ska vi basta
och bara ha det mysigt tror jag!

Förresten så kommer jag att lägga in första bilden som jag & Anja fotade till
"Theme 42" senare eftersom jag har nya läsare på denna blogg som kanske inte tidigare har
sett den.

Temat som var då var : Fairytales. / Sagor


Vinterland, mitt fina vinterland.

//johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback