hemma.

hejsan alla glada & icke glada, nu har jag nyss ätit och sånt..
för snart ska vi dra till stan, Jag, mamma, pappa & Calle.
Calle ska break-dansa. Och jag mamma, & pappa ska väl storhandla xD
Idag var det också en väldigt slapp dag på skolan,
♦- Idrott - Lekar.

♦-Tyska - Då fick vi göra mer filmer!

♦- Matte - Föreläsning, & räkna i boken.

♦-Syslöjd - Jag & Hanna började med att sticka ;)
Vi ska sticka en tubhalsduk.

Imorgon blir det också en ganska slapp dag på skolan, :)
skönt, och vi har inga läxor typ heller! awsooome.
Det enda vi har till läxa, är att läsa ett antal sidor i en bok, och engelska
läxa.. Där ska man beräta om sin favoritmat o.s.v...

jaa, just det.. på Lördag ska jag in till stan med Hanna :)
Vi ska shoppa och äta där mm..
Vi hade tänkt gå på bio men det passade inte med busstiderna o.s.v..
Men nu ska vi nog ta och åka till stan.
Ses när jag kommer hem.


-Ge mig sommar !

Puuussens


//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback