-no rubriko-

hej, nu sitter jag och Hanna här och gör ingenting :)
vi vaknade vid 12.00-12.30 och då gick vi ner för att äta frukost mm!
och nu helt plötsligt sitter vi här,
-haha
ikväll vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra, bara slappa antar jag.
eftersom jag har blogg-torka så tänker jag köra en hiss & diss.



♥- Lov, lov är nog en utav dom bästa sakerna som finns.. härligt att bara sova ut  ;)

♥- Datan, när man har tråkigt osv.. finns det bara ett alternativ att sätta sig vid DATAN x)

♥- Sommarn, åååh så härligt det är.. varmt, äta jordgubbar, sola mm



♦- Skolan, usch säger jag bara ;)

♦- Sjuk, att vara sjuk är då inte kul minsann ;)

♦- Mörker, när det mörknar så snabbt på vintern xD


-hahhaa, jag känner att detta blev ganska så oseriöst ;)


nääh, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ;)
pussen & kyssen

p.s ny header, vad tycks ? ♥
-blev grymt nöjd!



//Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback