förlåt för den ur usla uppdateringen, ska verkligen förbättra mig! :) men i Onsdags följde Sandra & Hanna med mig hem, och då var vi ute och hoppade studsmatta, bakade
chokladbollar, (negerbollar) & lite andra saker.. + att vi bar in ved, och då fick vi 125 kronor
var av mamma :D idag har jag bara varit i skolan, och där gjorde vi inget speciellt.. bara att det var
våran tur att ha HK nu istället för SO i 2 timmar som vi har haft halva terminen ;)
-aas härligt! & när jag kom hem från skolan hjälpte jag pappa lite med maten och sedan åt vi, och nu
har nyss pappa och mamma åkt till stan för att storhandla! hmmm, och nu vet jag inte en blekaste
aning vad jag ska hitta på?
-kanske ta en dusch ?
-ja, det lät som en väldigt bra idé! :D

Mer uppdatering efter duschen :)


kram på er! ♥



bilder från i höstas!
bilder tagen av : Johanna Ekstrand

//Johanna

Kommentarer
Josefin Nilsson

Nice med pengar <3

2011-01-14 @ 15:35:22 | http://www.josefinsdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback