.

hej, förlåt igen för dålig uppdatering, men min data har fått virus... och nu kan jag inte andvända den :(
FAN ! Så nu sitter jag vid mammas data och skriver! och det kommer inte vara hög uppdatering för att datan funkar knappt, ska försöka fixa den.. om det ens går :/

iaf, idag är det Lördag och igår for jag & bästa Sandra till stan och shoppade, vi stannade där till 22.10 och då tog vi bussen hem, och sedan sov hon hos mig. Vi vaknade ganska sent, och när vi hade vaknat gick vi ut och åkte häst & släde :) Efter det bakade vi snoddas, som blev awesooom! Men nu har hon åkt hem, och jag sitter just nu och lyssnar på musik.

Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra? bara slappa & chilla antar jag, kanske svulla lite godis och annat
gott :) Men nu ska jag kika på lite bloggar och sedan ska jag gå upp och fösöka fixa den satansjävladatorn!
åhh, vad sur jag är!


Kommentarer
Josefin Nilsson

Det lät inte så kul med datorn.

Det är typ samma här :(

2011-01-22 @ 19:12:41 | http://www.josefinsdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback