Lista.


Vad blir ditt namn baklänges?

a n n a h o j

Har du gjort en snöängel i år?
Nej!

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Minns inte..

Har en dröm gått i uppfyllelse?

Tror det.

Tycker du att sengångare är söta?
NEEJ!, men läskiga :)

Har du någon gång testat karate?

Nepp

Första sporten du gick på?
Fotboll eller Innebandy

Minimorötter eller pommes frites?
Båda, beror på vad man är mest sugen på

Vad längtar du mest till just nu?

Sommaren. Eller ja, solen & värmen!

Hur gammal har du tänkt bli?
så gammal jag kan bli, eheh? ehm

Har du haft vattkoppor?
1 gång

Vad drömde du inatt?
vet inte.

Vilken tv-serie är bäst?
finns många.

Vad åt du senast?
Frukost.

Höga eller låga strumpor?

På vintern, långa. På sommaren, korta eller inga!

Vad är du mest rädd för i hela världen?

Det finns nog mycket!

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
neej,

Vad har du för färg på ditt påslakan?

grönt med vita blommor :)

Bikini eller baddräkt?
Bikini?

Snyggaste läraren?
hahaha

Är du mörkrädd?

Ibland.

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
nä. varför skulle jag ha de?
men såklart!

Riktig gran eller plastgran?

Båda. :D

Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt!

Godaste drickan till frukosten?

beror på. juice, oboy

Vill du bli president?


Har du spelat tjej i en teater?

ja..

Duscha eller bada?

Båda :)

Har du gråtit i skolan nån gång?

japp.

Hur tar du dig till skolan?

buss.

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
naä.

Sjunger du på toa?
i duschen oftast!

Vilken färg har din jacka?

har många jackor.

Använder du långkallingar?

om det är kallt, ibland. oftast isf på vintern.

Är du höjdrädd?
nä!

Vilket land vill du åka till?
många!

Vad var det senaste som fick dig att skratta?

imorse när jag kom till Hanna :D

Vad ska du göra NU?
Svara på frågor / spela petville :D

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

det vet jag inte.

Har du fått någon komplimang idag?
jo,

Har du varit med i en rättegång?
nä?

Är du polare med grannarna?

pfft

Vilka språk talar din mamma?

Svenska, engelska, tyska & lite franska

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Öronen?

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår.

Gay?
näpp

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Neee

Har du äggat ngn?
haha va? (: 

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej ?

Suger det här?

ganska.

Har du varit på stranden?
ja, många stränder

Minns du din/dina musiklärares namn?
ja?

Hur bra är din syn?
brrra

Har du varit på ett party?

ja.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

NEJ!

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

inte vet jag?

Har du varit utomlands?
Japp!

Har du sett din bästa vän naken?

Ja.

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
...

Var är dina syskon just nu?

inte vet jag, är hos en kompis!

Vad var den senaste drömmen du minns?

tänker jag inte berätta.

Vilken tid gick du upp i morse?

11.30

Vad ska du göra i helgen?
slappa

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

NU är jag vaken och klar :D <3333333333333333333
(från Hanna)
När va du riktigt sjuk senast?
det var ett tag sen.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Gills det att man har sätt på tv?!

Vad finns i din bakficka?

TOOOMT.

Har du färglinser?
nej.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov.

Vad är det första du gör på morgonen?

Går på toa, typ.

Vad ska du göra efter det här?

Äta tacos. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback