min helg,

hej, idag är det Söndag.. Men det är väl bara att börja längta tills
nästa helg då xD
under helgen har jag iaf hunnit med mycket ;

♥- åkt spark ner till Svenstavik och hem med Calle

♥- Tränat

♥- Spelat Narnia & Spiderwick på xbox 360

♥- Varit med Anja

♥- Städat rummet

♥- Städat små-brorsornas rum, (bara för att jag inte hade nått att göra x)

hmmm... nu kommer jag inte på nått mer, men jag har ju såklart gjort mer saker
än detta xD

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag fika och kolla på tv & sen blir det
väl sängen.

Kramen♥

//Johanna

Kommentarer
Alva

SV: Nu är dagens blogg avslutad. Blev du vinnaren? Om inte kan du försöka igen!

2011-02-02 @ 18:47:27 | http://abooutalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback