Min dag

Hejsan svejsan i lingonskogen... heheh♥

idag var det ju första skoldagen (efter lovet)
- you know :)
jag tyckte dagen var helt okej, & det var kul att
träffa alla kompisarna igen!
och det var en väldigt slapp skoldag, först hade
vi So, och då kollade vi på en film som hette pompeii.
den handade om en vulkan som hette vesuvius den fick ett
KRAFTIGT utbrott år 79!
riktigt bra film tyckte jag, sedan hade vi Studietid, och då gjorde
jag ingenting, för att jag hade inget jag behövde jobba med mm.
Sen hade vi Svenska, och då skulle vi påbörja en saga, som vi ska läsa upp
någon annan dag för förskole - klasserna mm.. Efter det hade vi
No, då hade vi "typ" föreläsning. Sist men inte minst hade vi Bild :)
Och då ritade vi!

Det där var min dag dé :)♥
och nu tror jag att jag ska skriva lite på sagan, och sen kanske kolla
på tv, eller nått annat skojjigt!

Vulkanen Vesuvius & Staden Pompeii!



//Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback