4veckor

godkväll, nu har det redan gått fyra veckor utav sommar-lovet
och eftersom jag inte har bloggat på ett tag tänkte jag skriva vad jag har gjort dessa fyra veckor. Inte för att jag kommer ihåg precis allt i detalj men hoppas att det går bra ändå!


1a veckan: var jag mest hemma och slappade, jag var med Hanna några dagar och vi hade som vanligt skoj!
Jag var också på fotbollsträningar nästan hela veckan, för att det var ju dom där extra träningarna
man fick göra som friviligt.
-ja, juste jag var också med Hulda & Anja några dagar! :)

2a veckan: tror jag att det var midsommar :O Iaf midsommar firades med familjen & farmor och farfar,
vi byggde en midsommar-stång, åt god mat, efterätt & bara hade det allmänt trevligt! :)

3dje och 4rdeveckorna: Var jag och calle hos min mormor, vi var och hittade på massa skoj, vi var bland annat på knasiga kojan... Där är det fullt med rutschkanor, studsmattor och hinderbanor. En dag var vi också på paradisbadet
där badar man ju såklart och det var också riktigt roligt! Sedan var vi också på ett högt berg som heter Skuleberget, dit åkte vi lift upp och fikade & kollade runt på berget lite grann.
Efter Skuleberget åkte vi direkt ner till rövarbyn som det heter där är det labyrinter och massa tävlingar +
massa gångar man kryper runt i!
-det var riktigt kul!!!!

Och just nu sitter jag här hemma hos Sandra, här ska jag sova inatt och vi kommer ha jättekul!
men nu ska vi dra ut en sväng.

kyssen! ♥

(sötaste Sandra)
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback