Dagens skratt



Hos doktorn:
– Kommer jag kunna spela fiol när armen har läkt?
– Ja, visst.
– Så bra. Det kunde jag inte förut.

En amerikansk soldat som låg stationerad i Afghanistan fick nyligen ett brev från sin flickvän hemma i staterna.
I brevet stod följande:
- Kära Raymond!
Jag är ledsen, men jag vill inte fortsätta vårt förhållande. Avståndet mellan oss är för stort. Dessutom måste jag erkänna att jag varit otrogen mot dig två gånger sedan du åkte, så det är lika bra att det är slut. Sorry.
PS. Kan du vara snäll och skicka tillbaka fotot jag gav dig...
Hejdå / Wendy


Soldaten, som såg lite tagen ut, gick runt bland sina kamrater och samlade in alla bilder han kunde få tag på, på flickvänner, systrar, kusiner, ex, fastrar och mostrar...
Tillsammans med bilden på Wendy la han alla fotona i ett kuvert. Det blev det hela 57 bilder. Han bifogade ett meddelande ...

- Kära Wendy!
Jag är ledsen, men jag har glömt vem du är!
Var snäll och plocka ut din bild och skicka tillbaka resten...


I skoaffären:
– Skorna kanske klämmer lite de första dagarna.
– Det gör ingenting, jag ska ändå inte ha dem förrän på fredag.

Läraren till en av skolans lataste latmaskar:
– Jag ska beräta för dig att när George Washington var lika gammal som du så var han skolans bästa och flitigaste elev.
– Jaså, då kan jag berätta för dig att när han var lika gammal som magistern så var han president.

Läraren vid svarta tavlan till en bråkig klass:
– Den som har gjort något dumt ställer sig upp!
Efter en stund ställer sig Olle upp.
– Nå, vad har du gjort för dumt?
– Ingenting, men jag tycker synd om magistern som får stå upp ensam.

Kommentarer
Hanna

hahahaha! fortsätt med dedär :D <3 <3 <3 <3

2011-07-12 @ 14:15:13 | http://hannawickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback