hallooojjj

good afternoon,  igår var jag, mamma, Simon, & pappa ute och plockade hjortron
i skogen.  När vi väl kom hem kom vi hem med två skålar fulla..
(inte så mycket, menmen)
Det var så att när vi väl skulle hem så gick vi till bilen då hittade inte mamma
sin bilnyckel... Så då hade hon alltså tappat den i skogen någonstans, Vi fick gå tillbaka in i skogen
och leta efter den där nyckeln. Och det tog säkert en timma innan vi hittade den och kunde åka hem.
Sen när vi äntligen hade kommit hem kom grannarna och ville att jag skulle plocka blåbär med dom och göra blåbärs paj, då var det bara på med kläderna igen och ut och plocka blåbär som tog någon timma.
Vi / jag bakade sedan 3 BLÅBÄRSPAJER :O och dom fick med sig en hem.
Och nu sitter jag här idag (Tisdag) Och har nyss ätit middag, och snart ska jag ut igen för att bygga en träkoja
med grannarna. Så vi hörs senare kaaaaanske :)


//Johanna

Kommentarer
Elin

Svar: Tack Johanna! :) <3

2011-07-26 @ 21:55:52 | http://wickmanelin.blogg.se/
Moa Sved

Imorgon (onsdag) klockan 12, visas vinnaren av "veckans blogg". Håll utkik :')

2011-07-26 @ 23:34:55 | http://moasved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback