kul kväll!

godmorgon, jag och Sandra vaknade nyss & hon ligger i sängen och grejar med hennes mobil.
Och jag sitter självklart vid datan och bloggar lite grann!
Jag sov över här oss Sandra inatt också & det kanske kan bli en till natt?
-eller hur sandra? :D
igår var jag och Sandra mest och padade i poolen,
vi var där nere två gånger för att bada och samanlagt badade vi ungefär 8 timmar :O
-det är ganska onormalt!
Iaf sedan kom Filip Åslund och badade med oss!
Vi var typ med han hela kvällen sedan, det var tänkt att han skulle sova i tältet med mig och sandra men
han kunde inte för att han skulle upp tidigt imorgon och hjälpa hans mamma med något!!
Men nu ska jag och sandra gå och äta lite frukost och sedan fixa oss för klockan tolv kommer
Filip hit igen för att han ville vara med oss idag igen!

kyssen





hahah ( bilder från igår när jag och Sandra hade på oss ansiktsmask med choklad det är därför den är brun XD)

//Johanna

Kommentarer
Hanna

Gullungar :') <3 <3 <3 <3 saknar er!

2011-07-10 @ 16:32:30 | http://hannawickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback