en liten lista

Säger du oftast...

- Kompis eller Vän? kompis

- Mamma eller Morsan? mamma

- Pappa eller Farsan? pappa

- Hej eller Hallå? hej

- Ihop eller Tillsammans? tillsammans

- Internet eller Nätet? internet

- Roligt eller Kul? kul

- Ostkrokar eller Ostbågar? ostkrokar

- Kex eller Tjex? kex

- Hund eller Vovve? hund

- Måste eller Måtte? måste

- Sånger eller Låtar? låtar

- Baby eller Bebis? bebis

- Litet eller Smått? litet

- Dött eller Avlidit? dött

- Äta eller Käka? äta

- Cola eller Coca cola? cola

- Oh my god eller Herregud? herregud

- Katt eller Kisse? katt

- Fjortis eller Fjårtis? fjortis

- Jag eller Ja? jag

- Jätte eller As? jätte

- Lov eller Ledig? lov

- Jaa eller Yes? yes

- Datorn eller Datan? datan

- Affär eller Butik? affär

- Kille eller Pojkvän? pojkvän

- Tjej eller Flickvän? flickvän

- Idiot eller Pucko? pucko

- Min blogg eller Min sida? min blogg

tidsfördriv




Kommentarer
Anja

Ska vi gå ut och fota..? ;) <3

2011-06-24 @ 14:44:49 | http://anjizz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback