fuuun!

godkväll, vid 6 tiden kom jag hem från det andra & det sista träningspasset,
vi hade två pass och dessa två pass var grymt roliga!
Och man lärde sig mycket...
under endast en dag har jag fått till mina skott riktigt bra jag har också fått mer teknik!
eftersom jag inte har så mycket att skriva om i detta inlägg tänkte jag berätta vad vi gjorde
dom olika passen!

första passet: Hade vi först uppvärmning där vi tränade på en fint, sedan skott-övningar. vi sköt på rullande boll
och på stilastående + att vi "lärde" oss att skjuta skruvar.
Vilket alla av oss fick till mycket bra!

andra passet: Hade vi först uppvärmning där vi tränade på en fint som kallas två fots finten!
Sedan hade vi ännu mer skottövningar + en övning där vi skulle sätta ihop båda finterna
och finta bort en motståndare.

Det har iaf varit grymt kul och imorn gäller det igen!
-Längtar som en galning!

Football in my ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback