-no rubriko!

hej, nu sitter jag och väntar på att Hulda & hennes mamma Gunhild ska komma och hämta mig
för vi ska nämligen till Klövsjö. Och där ska vi åka skidor, ( längdskidor ) + att vi ska övernatta i deras stuga
där, det kommer bli grymt kul & mysigt :) Jag har packat klart allt jag ska ha med mig, och jag är helt klar, så nu väntar jag bara på dom, och medans jag väntar kan man ju alltid blogga eller hur ? :D
Som det ser ut nu i resten av veckan kommer det inte att hända någonting,
får väl ge mig ut någon dag i veckan, och åka slalom om jag kan..

-men nu ringde Hulda, och sa att dom har precis åkt. Så
därför ska jag ta och stänga av datan nu, kommer troligtvis mobilblogga i Klövsjö, får se.
Annars bliré kanske mer & bättre uppdatering imorn, så stå ut!
haha..

//Johannaekstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback