Onsdag ♥

Onsdag idag och jag har fylt år. Det har varit en superbra födelsedag,
jag har bland annat fått pengar, ännu mer pengar, en stickad tröja,
presentkort, en stor nalle, blivit bjuden på café mm.. :) + att mamma
och pappa ska betala min dator när den har lagats, & jag ska få en ny mobilladdare!

Vi har också ätit en god tårta, kakor & druckit dricka ;)
Så nu är jag alldeles proppmätt, :D
Iaf, idag var det kortdag i skolan, vi hade 4 lektioner, och det var dessa lektioner (Idrott, Tyska, Matte & Slöjd)
rätt så slappa lektioner :)
Imorgon är det Torsdag och då är det också rätt så slappa lektioner, (Matte, Hk, So, Svenska, Musik, Engelska)
Ganska slappt ändå, eller hur ? :)
Nu har jag inte så mycket att skriva, mer än att jag vill tacka mina underbara vänner & min familj + släkt för presenterna.
-"Tack så mycket!" ♥

lots of love ♥

//Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback