!!

hejsan, nu har jag nyss kommit hem från sjukhuset i stan.
dom sa att allt såg kanon ut så jag antar att jag bara inbillade mig
igår x) Iaf, vi har också hämtat våran hundvalp vi köpte!
-übersöt!
Så nu är vi ägare åt en liten valp :)

justé det var en sak jag skulle berätta och det vara att :
Jag var med i en tävling på coke.se
där man kunde vinna biobiljetter till filmen
RIO som visas på bio nu... Och gissa vad som låg i brevlådan när jag kom hem ?
- joo, 4 BIOBILJETTER :D
glaad cheeey!

Men nu ska jag kolla om filmen går någon passande
dag & sedan ska jag äta något!


KYYYSSSENNN.



Kommentarer
Hanna

Najjs hörru :D <3 <3 <3

2011-05-11 @ 20:15:49 | http://hannawickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback