Goddagens.

Hejsan, idag var vi i stan med klassen & vi var på jamtli,
i 1-2 timmar. Där var det kul att kolla runt och sånt! :D
Sedan hade vi somsagt " fri-tid " Då gick jag och några till kebab baren ( tror jag det var )
Där åt jag kebab :) Sedan gick vi runt på stan hela tiden typ. Och jag köpte en mjukglass :)
Sen åkte vi hem, när jag kom hem åt jag lite & sedan var jag nere på gymmet med Anja. Vi
tränade i 1 timma & en kvart kanske det var! :)
Men nu ska jag duscha och sedan plugga lite på huvudstäderna!!

p.s bjuder på en bra låt. ( lyssna när tjejen sjunger. - UNDERBART! )

Boy I think about it every night and day
I'm addicted wanna jump inside your love
I wouldn't wanna have it any other way
I'm addicted and I just can't get enough



Kyssen.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback