Godmorgon.

godmorgon, nu sitter jag här och äter frukost.
valde att kliva upp tidigt idag för att jag skulle plugga på
huvudstäderna :) Jag kan dom redan, men det är alltid bra att
repetera. Idag är det Måndag & det är skola, bussen kommer
ungefär vid 8.15 Så att jag har god tid på mig :)

Men nu ska jag äta upp min frukost!

edit : Min storebror öppnade nyss dörren till oss.
Han har åkt från Göteborg & hit.
Och jag visste inte att han skulle komma idag.
Så jag blev skiträdd. :O :)

Kyssen.

//Johanna

Kommentarer
Emelie - Frisör och vardag

sv: Jorå det är fin fint med mig :D Åh vad kul att höra !



Hoppas du får en fin dag :)

kram

2011-05-02 @ 15:43:43 | http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback