ny design.

hejsan, förlåt för dålig uppdatering.
Men jag har somsagt inte fått tillbaka min dator ännu.
Och förmodligen kanske jag inte heller kommer att få den innan sommarlovet.
Men det får jag hoppas att jag får iaf!
Nu har jag iaf fixat en enkel och ganska fräsch design / header.
Jag tyckte den blev riktigt sommrig & fräsig!
Hoppas ni tyckte den blev bra, för den ska jag ha ett tag
nu! Nu sitter jag iaf och lyssnar på musik & snart ska jag väl stänga av
datan och sova :) Men inte riktigt än x)

Först vill jag tipsa om en skiiiiitfrän blogg. Och hon som äger bloggen
är bara bäst på att fota och att redigera.
kolla bara:

(Klicka på en av bilderna för att komma till hennes blogg)


//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback