whats up ?

godmorgon, eller kanske godmiddag!

Nu sitter jag iaf hemma hos Anja,
och hon duschar.
jag har sovit här inatt.
Och vi ska väl vara med varandra ikväll också om
det inte händer något speciellt! :)

Jag vet att jag förresten inte har haft uppdateringen
på topp men det kommer jag säkert att gott göra.
För att nu är det bara hela 2 veckor kvar av skolan.
Och dom 2 veckorna består av massa roligheter.

Såhär ser dom kommande veckorna ut.
(lista lånad från http://wickmanelin.blogg.se)


Vecka 22
Måndag - elevens val
Tisdag - elevens val.. fotboll på kvällen!
Onsdag - elevens val
Torsdag - LEDIGA
Fredag - LEDIGA
Lördag - inget planerat
Söndag - inget planerat.. fotbollsträning

Vecka 23
Måndag - LEDIGA.. fotboll på kvällen tror jag!
Tisdag - bergskampen (berättar mer om det senare)
Onsdag - klassdag (berättar mer om det senare)
Torsdag - SISTA SKOLDAGEN - städa, lärarmatch m.m.
Fredag - SKOLAVSLUTNING!

Men nu har Anja duschat klart så nu ska jag inte sitta mer vid hennes
dator. x) vi hööörs !

kyssen♥


Bjuder på en sisådär halvskön bild på oss,
måste göras om!

//Johanna


Kommentarer
Anja

Vi måste träffas nånting! I helgen? ;D <3

2011-06-15 @ 18:31:48 | http://anjizz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback