hello

det här är ju inte direkt första gången jag säger det men.,, Förlåt för den dåliga uppdateringen jag har haft här på bloggen! Jag startade mitt lov med att slappa & ta det lugnt, I söndags åkte jag till Hulda, sov hos henne till måndag och från måndag till tisdag. Igår, alltså tisdag så åkte vi hem till mig och hon sov här. Hon åkte hem nån gång på dan. Jag har haft otroligt kul med Hulda, tack för det vännen! ♥

Imorgon ska jag göra lite nödvändiga saker så att man känner att man kan slappa dom sista dagarna av lovet,
jag hade tänkt att jag bl.a skulle göra lite läxor och städa rummet. Det blir så himla jobbigt om man skjuter upp allting tills helgen, för då blir det bråttom antar jag. Nu efter lovet så har jag en hel del saker som ska vara klara, bl.a en prao-rapport, mm!

Nu ska jag stänga av datan för att sova, har inte somnat förns 3-5 tiden på natten när jag har varit med Hulda så nu är jag ganska så slut!
-åh, vad skönt att skriva av sig lite, haha!
-hål i väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback