HEY U!

hejhej, bra uppdatering var det här ja!
mycket med innebandyn & skolan dom sista veckorna eftersom
det är slutspurten nu eller vad man säger + att min data kajkade ihop där ett tag.
Innebandy-säsongen slutar snart och det är snart sportlov.
Vecka 9. är det prao hela veckan och vecka 10. är det sportlov.
Så underbart.

Idag har jag iaf varit hemma, hade så ont i magen när jag vaknade imorse så jag
stannade hemma. Och det blir även så att jag stannar hemma imorn också
för att jag ska "friskna" till ordentligt.
Aja, hörs imorgon!
-här har du förresten bilderna jag redigerade som jag tycker att du ska använda någon
av dessa till profilbild Hanna! :)

du är så underbartvackerochfin bästa du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback