I ♥ YOU.

Hej på er!
Kom hem från skolan ganska nyss & nu ska vi snart äta..
Idag tycker jag att det har varit en ganska "chill" dag på skolan.
-Vi kollade på en film som hette "varg" eftersom det typ var samérnas nationaldag och så...
-Efter filmen hade vi syslöjd och då klippte jag ut ett tyg osv.
-Sedan hade vi lunch, renskav, klyftpotatis, pita-bröd & blåbärsaioli eller nått sånt! Gott var det iaf.
-Sedan var det dags för fysik, och då hade vi föreläsning.. Inte det roligaste men det gick allt bra!
-Efter fysik-lektionen var det studietid som gällde. Där gjorde jag klart en del på eng-läxan. good girl.
-Och sista lektionen denna dag var då eng, där fick jag skäll av slev-eva för att jag pratade. inte duktig flicka längre.
Denna måndag har jag också skrattat "häcken" av mig, tur att jag har världens bästa vänner som gör mina dagar till dom bästa!
//johanna ekstrand ♥

Kommentarer
Cassandra

SV: Hihi! Åh, nyponsoppa, så gott! Måste köpa hem det.



Låter som om du har haft en bra dag.

Kram :)

2012-02-06 @ 21:14:06 | http://elfmaaaan.blogg.se/
Cassandra

SV: Får skriva upp det så att jag inte glömmer bort det!

Så härligt!

Min dag har varit riktigt bra :D

Kram

2012-02-06 @ 22:18:54 | http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback