Let us stay young.

Godkväll på er alla!
Imorse när jag vaknade åt jag frukost, och sedan
började hela familjen att städa. Så vi städade
hela huset, och nu är det rent och fint!
-mys.
När vi var klar med städningen åt vi en god lasagne som pappa hade
gjort, och sedan bakade jag och lillebror cupcakes. Über-goda blev dom!
När vi var klar med bakandet kollade hela familjen på en ny film som heter
"puss in boots" / mästerkatten i stövlar.


Handling: Mästerkatten är ju med i shrek-filmerna, och nu fick man då se vad han gjorde innan
han blev "medlem" där! Filmen var helt okej, och ganska rolig. :)

Imorgon ska jag nog ut & fota och sånt skoj! :)
//johanna

Kommentarer
Cassandra

SV: Awwe, varsågod! :)



Åh, så gott med cupcakes!

Haha, jag älskar Mästerkatten i Shrek filmerna. Kanske borde ta och se den filmen.

2012-02-04 @ 23:02:20 | http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback