första-dagen-på-skolan- efter-lovet.

hejhej! Som rubriken lyder så var det så att det var första
dagen på skolan efter lovet idag.
Och eftersom jag äntligen fick min efterlängtade iphone igår-kväll, så
blev det så att jag satt och fipplade med den hela gårkvällen.
Och när klockan var runt 2-3 på natten kom jag på mig själv med att jag
inte hade duschat, eller fixat mig inför dagens skoldag.
Och sedan var det så att det var en jädrans blåsvind ute som deltog en hel del till att jag
somnade så väldans sent. Så nu är jag ganska så jätte slut efter en hel dag i skolan osv.
Blir nog så att jag lägger mig tidigt ikväll, men innan jag lägger mig ska jag kolla på bigbrother avsnitten
jag har missat.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback