sjukling.se

godagens!
Igårkväll somnade jag inte förns runt 4 tiden på natten så imorse
när jag vaknade var jag ganska så slut.
Pappa frågade mig om jag ville vara hemma så jag stannade hemma
från skolan idag.
Jag somnade genast om och när jag vaknade så frös jag som ett piggsvin + att jag hade ont i halsen som en giraff!
Gick ner och kollade om jag hade feber och såklart så hade jag feber., halsen svider och värker och
jag fryser.

Blir så att jag stannar hemma från skolan imorn för att friskna till, eftersom vi ska till
fjället på Tisdag så vill jag gärna vara frisk och kunna följa med!
-Kom också på att jag har varit en hel del sjuk på det sista, influensa och sånt som går antar jag.
Ajaj kapten, nu ska jag lägga mig i soffan med en tjock filt samt en kopp stålhett te.
You don't know you're beatiful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback