Tror du vi kan ropa på nån med förstånd?

hej,hallå,tjo,hejsan osv.
Dålig update.. var på prao hela veckan & det sög!
Och sedan har jag inte orkat blogga, har inget att skriva om
oftast och då blir allt tråkigt och svårt. Och så har jag tappat bort kamera-laddaren
och då blir allt bara tråkigare med gamla bilder.
Men nu är det iaf sportlov och det är såå härligt eftersom
jag är riktigt skolless!
Och idag så vaknade jag av att mamma kom och frågade mig om jag ville med
till Persåsen och åka slalom eller kälke/bob.
Självklart ville jag det så jag drog på mig kläderna snabbt och sedan for vi.
Vi var där i några timmar och nu är vi hemma & det var sååå att skönt vara ute i backarna igen! :)
Imorgon ska vi nog åka dit igen,!

Men nu ska jag snart till Anja, vi hörs! ♥
söta bröder man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback