hallelujah!

Hej,hallå,hejsan,tjenare,halloj,holá,tjo,tja,tjenare ooosv.


Som ni såg i föregående inlägg så hade jag en gästbloggare här på bloggen, och det var
Herman som han heter! (klasskamrat),. Jag frågade han om han kunde göra ett inlägg åt mig här på bloggen
och efter att jag hade tjatat lite så gick han med på det! :)
-snällpööjk. hihiohoho

Igår var det Söndag och jag fick oooovanligt mycket gjort på en Söndag :O
Jag pluggade, var ute och sprang, städade rummet, satt ute i solen och läste ut en engelska-bok,
sydde mig ett par jeansshorts, duschade & gjorde mig iordning med ansiktsmask, rakade bena b.la.

Okej då det kanske inte var såå himla mycket jag fick gjort som jag tyckte var "viktigt" att göra men ändå,.
Och idag är det då Måndag, kom nyss hem från skolan och där hade vi lektioner, teknikåtta-bygge, osv.
Och sedan ikväll vid 18.00 omjagskavarapriiick så ska jag iväg på fotbollsmöte där vi ska prata om hur fotbollen kommer se ut iår, vilken tränare vi ska ha och sånt skoj!

aja, kyssen! ♥

just nu bilder:








-lägg märke till mina nya örhängen, såå snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback